Gah!! just nu är i princip allt kämpigt och motigt, ingen motivation till skolarbete, har prov på torsdag i medicin igen, två kapitel denna gång dessutom, vilket ger mig smått panik. Även med marsvinen, uppkommit en grej som jag bara vill spy på, då om det är som jag tror, så kommer framtida utställningar skita sig igen. Vi som precis kommit igång och börjat ställa igen och nu det här, orkar inte faktiskt. Älskar mina djur över allt annat men när allt jobbigt ska komma som en bomb samtidigt på en så brister det.. Känner mig därför så frånvarande i skolan och allt, kommer bli så skönt att ha sommarlov med och tänka på annat och försöka lösa marsvinssituationen åter igen. Älskar dock min nya lilla nakengris som jag fick hem i lördags, sötaste Dalton: 

Imorgon börjar jag inte skolan förrän kl 12.30 dock, HLR i halvklass, så lite variation :). Vet ärligt inte vad jag ska säga mer än detta, ingen bra vecka helt enkelt, ni får ha det så bra i alla fall! 

/Josse 

Kommentera

Publiceras ej