Veckan kunde ju inletts bättre, gjorde en upptäckt i söndags som gjorde mig grymt ledsen, svårt för någon annnan kanske att förstå men en hemsk grej har uppkommit på ett av marsvinen, en av mina favoriter, älskade goliat <3. Har börjat behandla lite själv med bactrim då det i bästa fall kan röra sig om öroninflammation, i värsta fall ja det vill jag inte ens tänka på, men ja tumör eller hjärnblödning.. Därav har vi ett bokat veterinärbesök imorgon, gör allt för denne grabb så kommer vara med, får gå lite tidigare från skolan, men jag ska göra allt för att han ska bli bra, om det nu går vill säga beroende på diagnos. 
Så ja därav har veckan heller inte börjat bra då jag har detta i tanken hela tiden, känner att jag inte kan fokusera så bra på annat, vi har ju prov på fredag i medicin, har pluggat men måste plugga mer. Två inlämningar även, men är på E nivå så de kommer gå snabbt att färdigställa. Hoppas man kan finna lite glädje i helgen i alla fall då det är utställningsdax. 


/Josse 

Kommentera

Publiceras ej