Efter att jag och min vän Tien hade fikat igår så gick vi och såg filmen Focus på bio. Rekomenderar den filmen starkt, den var så bra men med lite konstiga tvistar här och där, vilket bara gjorde den ännu mer rolig ;). Will Smith tycker jag är en bra skådespelare med, han spelar en av huvudrollerna då. Denna film hade premiär i fredags men tråkigt nog är det inte alls många som går och ser den, det var över 100 platser kvar när vi såg den igår. Nya filmer brukar ju ofta vara fullbokade det första dagarna men inte denna. Jag tyckte den var väldigt bra i alla fall och hoppas det är fler som går och ser den då den är väldigt bra. Tänker inte gå in så mycket mer på vad filmen handlar om då jag inte hinner skriva så mycket har nämligen en hel del att göra angående skolan :P. Denna kurs kommer ta kål på en, det kördes igång hårt idag med två inlämningar en ska in imorgon och en på torsdag. Vi kommer inte ha några prov vilket är skönt men istället kommer vi ha 3 - 4 inlämningar i VECKAN. En inlämning till varje kapitel, så ja det blir mycket skrivande dessa veckor, speciellt om man satsar på höga betyg som jag gör, så hoppas jag klarar av tempot och når dit jag vill. Så nu ska jag plugga vidare, ha en bra kväll!

/Josse

Kommentera

Publiceras ej