Födelsedagen igår var bra den, enkelt firande med familjen, man behöver ju inte fira så speciellt mycket känner jag, 21 är väl inget speciellt ;). Fick fina och behövliga presenter och min syster gjorde en smörgåstårta som jag önskat och en jättegod tårta. Eftersom min mamma fyller år dagen innan mig så blev det ingen tårta då utan gemensam igår istället. Så om ni vill ha goda tårtor beställ av min syster ;). Käkade lite påskägg också. 






Något mindre roligt avslut på dagen blev det dock, Doris lämnade oss.. Hon var mycket dålig främst i torsdags och igår ville hon inte äta alls när jag stödmatade henne så det var väntat att hon inte skulle klara sig så mycket längre. En gris som jag fick hem i samband med utställningen i Borås, från Ulrika och var tänkt att ta kull på, men blev problem med henne från start med ett skadat öga, men som vi dock behandlade och det läkte fint men nu denna kraftiga viktminskning då och tillslut ville hon inte äta. Vi gissar på att hon kan ha haft problem med tänderna men som vi sa så skulle hon heller inte klarat en operation för detta då hon var såpass svag så fanns inte mycket att göra.. 

/Josse

Kommentera

Publiceras ej