Ja gud, har känts som en lång vecka och en av de tuffaste sedan jag började utbildningen, har vart så mycket inlämningar hit och dit. Har precis nu färdigställt den sista för veckan, suttit dryga 8 timmar idag för att bli klar då den även ska in idag, låter sjukt mycket, men som vi sa i klassen så blir det väl i snitt två timmar per fråga så ja bara att räkna beroende på hur många frågor de är varje gång ;). Har i alla fall fått bra bedömning på de övriga jag lämnat in så blir kanske bra med denna med dock är jag inte så nöjd men vi får se. Imorgon är det fredag i alla fall, då hade jag faktiskt tänkt att ta det lugnt efter skolan, två inlämningar som ska in på måndag så får väl i alla fall sätta mig med de i helgen. Denna kurs vi har haft nu var ju hälsopedagogik och den varar bara tre veckor därav det snabba tempot, nästa vecka är sista veckan för den kursen, så snart dags för medicin varvat med etik och psykologi, ser så mycket fram emot medicin 1 :). 
Godnatt på er.

/Josse

Kommentera

Publiceras ej