Ja hejsan. Var ett tag sedan senaste uppdateringen här. Men nu är äntligen kursen hälsopedagogik över, är den som vart mycket tidskrävande, har inte hunnit med mycket annat än att färdigställa inlämningar, den sista lämnades in i fredags. Så jag hade en ledig helg, jobbade dock natt men under lördagen hann jag följa med mamma och syster till vargön och Ulrika, min syster skulle hämta hem grisen nedan: 
Skinnyn Leo, eller ja varulven ;). Mer hårig än naken. Så nu är inte min Vera värst utan han är nya lurven av skinnyna. 
I söndags åkte jag hem till min bästa vän Lea, var ett tag sedan vi sågs men det känns inte som det gått så lång tid när vi ses, vi har alltid lika kul och mycket att prata om, det är verkligen värdefullt att ha en sådan bra vän. Känner av en rejäl träningsvärk i benen idag dock, var längesen man satt på hästryggen så, men det är lite gött med träningsvärk ibland ;). 
Nu måndag och tisdag har vi haft psykologi 1, har redan nu fått bra intryck av kursen, speciellt idag var det mycket intressant och givande, så blir kanske favoritkursen ;) men ser fram emot imorgon och medicin, som vi kommer ha de andra tre dagarna i veckan, med start imorgon :). Sedan är det bara torsdag kvar innan ledighet på fredag och sedan hemstudier hela nästa vecka :). 

/Josse

Kommentera

Publiceras ej