Har ägnat kvällen åt att städa åt grisarna, 6 burar på 2 timmar, tar en stund men jag har börjat göra så att jag städar åt alla på samma gång, innan delade jag upp det mer under veckan men nu gör jag såhär, lite trött blir man ju efteråt men det är skönt när det är klart och man inte behöver tänka på att man har någon bur att göra senare under veckan. 
Imorgon har jag sista dagen i skolan på ett tag, är ledig en hel vecka sen och börjar igen måndag 13:e, dock har vi hemstudier men uppgifterna är inte alltför avancerade så det ska la bli bra det ;). Imorgon fyller även mamma år :) sedan fredag är det min födelsedag då, så blir lite enkelt firande här hemma. Jag blir 21 nudå, gammal haha nejdå känner mig ganska ung ännu ;) och har framtiden framför mig, har blivit mer och mer motiverad till att gå en till utbildning sedan efter jag är klar med min undersköterska utbildning, tänker inte nämna vad just nu utan det får bli en överraskning senare om jag skulle komma in på den, isåfall är jag på god väg mot mitt mål, men det återstår att se helt enkelt. Vårdyrket är i alla fall helt rätt för mig, lär mig verkligen så mycket av kurserna vi har i skolan och är motiverad till att plugga och lära mig mer hela tiden. 
Nu ska jag städa upp lite i rummet, sedan spendera resten av kvällen framför tvn, ha en bra kväll! :) 

/Josse 

Kommentera

Publiceras ej