En liten twist från föregående inlägg, men det känns i nuläget kanoners. Fick idag reda på sista slutbetyget, i medicin fick också igår reda på betyget i etik. Jag kan inte mer säga än att jag är jättenöjd över vad jag åstadkommit denna första termin, trodde aldrig det skulle gå såhär bra faktiskt, så nu känns det än mer välförtjänt med 11 veckors sommarlov, eller ja 8 veckor av dem ska jag ju jobba ;). Men kommer komma tillbaka utvilad och taggad till fortsättningen i höst i alla fall. För imorgon är det sista skoldagen, en lugn dag där vi bara ska äta ihop och ha det najs. Har även nu senaste dagarna umgåtts med några vänner, igår blev det bio, pitch perfect 2, var riktigt rolig faktiskt :). Har även nu de senaste kvällarna eftersom jag inte haft några fler inlämningsuppgifter denna vecka, börjat nörda en av mina favoritserier igen, once upon a time, fantasy och udda men sådant gillar jag ;). 
Vi jobbar på med marsvinen, inte världens roligaste att få städa typ varenda yta i lägenheten men vi gör det tillsammans, mamma, syrran och jag så det kommer lösa sig även denna gång det vet jag :). Säger med detta inlägg godnatt, hoppas ni får en bra torsdag och avslutar med en söt bild på min lilla rescuepig Albert, han är jättemysig men knäpp på samma gång haha, har verkligen fäst mig vid honom, men om rätt hem dyker upp så får han och Herbert flytta <3. 


/Josse

Kommentera

Publiceras ej