Riktigt najs torsdag, här i Borås dras de så kallade torsdagskvällarna igång under sommaren, så idag var premiären. De har tydligen hållt på med dessa kvällar i 26 år nu fick jag höra då jag var nere idag och lyssnade på norlie och kkv tillsammans med en kompis :). Jag minns inte att jag var på någon förra året, har inte tidigare vart så stort fan av detta men kände för att gå ner till stan idag då jag ändå lyssnat en del på norlie och kkv och tycker de har bra låtar. Vi åt lite Thaimat i stan innan och var på plats vid scenen runt en timme innan, så vi fick jättebra platser, stod nästan längst fram till att mot slutet efter att några gick hamna allra längst fram, najs :). 
Detta var första och troligtvis sista jag kommer gå på i år, skulle gärna velat lyssna på Linda Pira om två veckor dock men jobbar där, och övriga artister känner jag knappt igen och vet inte vilka de är så känns onödigt ;). Avslutar med lite bilder, ha en bra fredag! 








/Josse

Kommentera

Publiceras ej