Jag som nästan aldrig brukar vara förkyld annars är nu redan inne på min andra förkylning detta året, så trist.. Och dessutom helt fel tidpunkt, denna vecka är det så mycket som händer så ja känns inte så jättekul att vara hemma och sjuk just nu. Skolmässigt prov och inlämningar denna vecka, samt en bredvidgång på torsdag inför sommarjobbet och i helgen utställning så som ni märker var det ju inte direkt bästa tidpunkten. Har inte hunnit fixa med grisarna så mycket som jag vill inför utställningen heller så blir väl som det blir på lördag då :/. Idag ska jag försöka göra lite hemma i alla fall, plugga till medicinprovet som är redan på torsdag och jag kan typ ingenting så känns bra det här, en inlämning ska 
även in idag så.. 

För att komma med något positivt så fyller Tessie 12 år idag, herregud säger jag bara, minns så väl när hon kom hem till oss, jag var då bara 9 år gammal, så hon har funnits vid min sida mer än halva mitt liv, hoppas det blir några år till, fina hunden <3 

Då och nu <3 

/Josse 

Kommentera

Publiceras ej