Var återigen länge sedan jag uppdaterade här, vet inte varför det inte blir av, lägger väl inte ner tid på det helt enkelt, men det ska bli bättring :). 
I skolan flyter allt på, jobbiga är att man ibland känner sig så upptagen bara, så man inte hinner träffa vänner, men jag har ansträngt mig nu det senaste och inte försökt vara sådan, så har träffat min bästa vän Lea ett par gånger det senaste och också Emil. Håller även på att inreda om i mitt rum, ni som känner mig vet att jag är lite smått beroende av det, älskar att ändra om, men nu ska jag faktiskt köpa en ny möbel så blir lite större ändring, en ny säng kombinerat med skrivbord, ja en loftsäng faktiskt, många ser dessa främst till barn men så anser inte jag utan det beror ju på utseendet på möbeln, jag tycker även det är ett jättebra sätt att spara plats på, så det får bli så, imorgon ska jag därför åka och köpa denna. 
Om vi ser till idag så blir det en marsvinsdag med mamma och syrran, åka till Ulrika då det inte blev av sist, och jag ska köpa denna kille:

Samt när vi ska till Landskrona 13/6 kommer jag få med denna fina hona hem :D : 

Känner att jag nu kommit fram till vilka raser jag ska satsa på i min uppfödning. Förutom lakeland och skinny som jag förhoppningsvis får en kull med i sommar så vill jag ha cream och de/pe white self, har alltid tyckt de är så fina men min cream Ellie här hemma är ju tyvärr för gammal att ta kull på så behöver köpa in några selfar till, varav Wilma på bilden. Men detta innebär att jag kommer behöva sälja några andra av grisarna, så jag kan köpa in de nya, svårt men ett måste för över 20 st kan jag inte ha, har redan nu 15.. 
En som jag aldrig kommer sälja vad som än händer är min äldsta och underbaraste Polly, en helt vanlig petgris men för mig är hon värld allt <3

Ha en bra lördag! 
/Josse

Kommentera

Publiceras ej